Bourgonje BV in Zoetermeer zoekt administratief medewerker (m/v)

9 January 2023, 13:46 uur
Lokaal
mainImage

Op korte termijn zoeken wij voor onze vestiging in Zoetermeer een nieuwe collega ter uitbreiding van ons team.

Wie zijn wij?

Bourgonje heeft, sinds de oprichting in 1982, een indrukwekkende geschiedenis opgebouwd als het gaat om het uitvoeren van kleine tot grote turn key verhuur- en verkoopprojecten. Alle expertise op het gebied van geluid-, licht- en video zijn bij Bourgonje onder één dak te vinden. Het is ons dagelijks werk om een grote diversiteit aan eenvoudige tot zeer complexe evenementen, congressen, tv-programma’s en vaste installaties tot in de puntjes voor onze klanten te verzorgen. Natuurlijk is het van belang dat de laatste innovaties op audiovisueel gebied bij Bourgonje verkrijgbaar zijn. Onze dienstverlening is pas compleet met de tomeloze inzet van de allerbeste professionals die het echte verschil maken. Wij werken samen met een tal van grote en kleine gespecialiseerde partners, zodat altijd op een optimale mix en expertise, kwaliteit en prijs gerekend mag worden.

Bij Bourgonje staat niet alleen de opdrachtgever maar zeker ook de medewerker centraal. Het investeren in kennis en het welzijn van onze collega’s brengt ons in staat om het onmogelijke voor onze opdrachtgevers mogelijk te maken.

Wij bieden:

- Een open en ongedwongen bedrijfscultuur, die vind je bij Bourgonje. Samen investeren we in de toekomst van ons bedrijf. Daarbij is respect ons uitgangspunt. Voor elkaar en voor de opdrachtgever.
- Een werkplek op een mooie locatie in Zoetermeer, op een afdeling met 5 directe collega’s. Een groot deel van de zo’n 80 collega’s vormt de buitendienst.
- Een moderne geautomatiseerde administratie op basis van Exact software.
- Deeltijd of voltijd is bespreekbaar, net als de indeling van de uren.
- Meelopen in de collectieve pensioenvoorziening.

Werkzaamheden functie administratief medewerker (m/v):

- Administratieve werkzaamheden met betrekking tot o.a. financiën, facturen- debiteuren en crediteuren, kas, maandadministratie, personeelsadministratie en de administratie van bedrijfswagens.
- Ondersteunen van het management en collega’s.
- Beantwoorden van de telefoon en e-mail.
- Op gastvrije wijze ontvangen, informeren en verwijzen van bezoekers, klanten en leveranciers.
- Verzamelen, invoeren, verwerken en archiveren van documenten.

Wij verwachten:

- Relevante administratieve werkervaring.
- Een representatieve, gastvrije en servicegerichte houding naar collega’s, bezoekers en klanten.
- Discrete omgang met vertrouwelijke informatie.
- Ervaring in het werken met het Microsoft Office pakket.
- Ervaring met Exact is een pré.
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en cijfermatig inzicht.
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
- Interesse in ons vakgebied.
- Woonplaats directe omgeving Zoetermeer.
- Eigen vervoer.
 

Sollicitanten dienen rekening te houden met deelname aan een veiligheidsonderzoek door de overheid. Stuur een e-mail naar [email protected].

Bourgonje B.V. is een facilitair bedrijf t.b.v. televisieproducties, congressen en overheidsevenementen. Kantoor gevestigd op Bleiswijkseweg 39, Zoetermeer.

Kijk voor meer informatie op: www.bourgonje.nl