ADO Den Haag presenteert WerkTalent als de toekomstig naamgevend partner van het stadion. Vanaf het nieuwe seizoen zal de thuisbasis van de Haagse club de naam WerkTalent Stadion dragen.
Het bedrijf, gespecialiseerd in arbeidsbemiddeling voor de branches techniek, logistiek en industrie, is een overeenkomst aangegaan tot 2030. De samenwerking volgt kort op de aankondiging van ADO Den Haag en Bingoal dat het partnerschap met de huidige stadionnaamgever komende zomer ten einde komt.
"Met het plaatsen van onze naam op het stadion van ADO Den Haag, dat staat op de rand van de regio waar WerkTalent begon en groot is geworden, markeren we het moment dat we de volgende fase van onze organisatie ingaan: een arbeidsbemiddelaar met landelijke dekking die steeds meer mensen begeleidt naar lokaal werk dat bij hen past", zegt Albert van der Vliet, Operationeel Directeur van WerkTalent. "Om die groei te versnellen worden volgend jaar meerdere nieuwe vestigingen geopend."
Natuurlijke match
Directeur Natascha van Grinsven-Admiraal van ADO Den Haag vult aan: "De samenwerking voelt als een natuurlijke match en is tegelijkertijd een belangrijke stap voor de toekomst van onze club. Hard werken en het benutten van talent kunnen we bij ADO Den Haag niet los van elkaar zien. Zowel op het veld als daarbuiten vormen deze twee begrippen een basis om succesvol te kunnen zijn."
Voor ADO Den Haag is het nieuwe contract de grootste financiële overeenkomst in de geschiedenis van de club, aldus Van Grinsven-Admiraal. "Dankzij de looptijd en omvang van deze deal is de club verzekerd van een stevige basis voor de komende jaren, waarmee we belangrijke stappen kunnen zetten om verder te groeien en te investeren in de toekomst van ADO Den Haag."