Spice Girls, Guardiola en Denzel Washington bij netwerkbijeenkomst

mainImage
Spice Girls, Guardiola en Denzel Washington bij netwerkbijeenkomst

Op het Dutch Innovation Park was gistermiddag een netwerkbijeenkomst voor ondernemend Zoetermeer, georganiseerd door Floravontuur. Centraal hierbij stond de kennissessie van het brand communicatiebureau Loyals, dat naast de hoofdvestiging in Mijdrecht inmiddels een tweede kantoor heeft in Nederland, in Zoetermeer. Niek Brinkman (online specialist en vestigingsmanager), Jerry Remmers (managing partner), Gillian Robles (creative partner) en Wilco Verdoold (digitaal strateeg) vertelden in een tijdsbestek van ongeveer een uur over het bedrijf en drie laatstgenoemden gingen uitgebreid in op hun eigen expertises en ervaringen.

Aan de hand van een diapresentatie kwamen diverse zaken voorbij, zoals kernwaarden van een bedrijf, het vermarkten van je product of dienst, merkbeleving bij de doelgroep, social media en het stellen van doelen als ondernemer. Remmers had in zijn presentatie symbolische foto's van de Spice Girls (diversiteit in een groep), de bezeten voetbalcoach Josep Guardiola (doe iets goed, of doe het niet) en Denzel Washington (citaat over mentale kracht en doorzettingsvermogen) verwerkt.

Robles legde de nadruk op de kernwaarden van het bedrijf (authentiek, open, et cetera) en stelde dat het verbinden van de klant met het merk beter is dan marketing geënt op de dienst of het product zelf. Verdoold had het meer over social media. 'Start met doelen in plaats van kanalen,' was één van zijn tips.

Circa honderd aanwezigen waren op de kennissessie afgekomen. Aansluitend was er een netwerkborrel in Brasserie Dutch Flavours op de Dutch Tech Campus.

Fotobron: www.zoetermeersdagblad.nl.


Foto: Digitaal Dagblad