In een woning aan de Lammerweide in het noordoosten van Seghwaert brak gisteravond rond 23:15 uur brand uit. Het vuur was ontstaan in de vaatwasser en er kwam veel rook vrij. Brandweerlieden moesten een hond uit het huis halen en het beestje zuurstof toedienen. Er is ook een dierenambulance opgeroepen. Verder werden er drie personen door ambulancepersoneel nagekeken op rookinhalatie, maar zij hoefden niet mee voor controle naar het ziekenhuis. Het is onbekend hoe het vuur exact heeft kunnen ontstaan.

Fotobron: AS Media.